вторник, 31 марта 2015 г.

Майстер-клас. День другий

Сьогодні день виявився дуже продуктивним. Ми обговорили проблеми, які найчастіше виникають під час проведення тренінгів. Добре, що  обговорювали їх і спільно шукали шляхи вирішення. 
Мені сподобалось працювати з сервісом Сассо, тому можу тепер використовувати його на своїх тренінгах та у власні навчальній діяльності. 
Дуже сподобався відеофрагмент "Кен Робинсон - Новый взгляд на систему образования". Обов'язково буду переглядати його на свої тренінгах. Гадаю, що це допоможе переконати вчителів в необхідності змін в підході до методів навчання.



1 комментарий:

  1. З нетерпіння чекала на Вашу рефлексію.Гарно розкрито день. Відчувається намагання сформулювати власне ставлення.
    Не бійся будувати речення :"Я хочу... Я можу.. Мені потрібно...Я вперше почула, замислилась... Не погоджуюсь з думкою про..."
    Спробуйте більше писати проте, що Вас вразило, сподобалось, давалось легко/важко, здивувало, примусило замислитися. Висуньте сумніви, власну думку. покажіть своє ставлення до проблеми!
    Спробуйте! Вірю у Вас вийде!

    ОтветитьУдалить